divendres, 24 de setembre de 2010

Vestim la Mercè de literatura!

Avui és el dia de la Mercè, la patrona de Barcelona, així que hem pensat que la millor manera de retre homenatge a la nostra ciutat és fer un recull d'algunes de les ressenyes sobre llibres que tenen Barcelona com a protagonista (podeu clickar a les portades per llegir-les). Títols en castellà i en català, de ficció i no ficció, d'adults i infantils... Llibres diferents per una ciutat diferent. Esperem que us agradi!
__________________________________________

2 comentaris:

Modestino ha dit...

Excelente selección, aunque he echado de menos "Nada", de Carmen Laforet, "Un día volveré", de Juan marsé y cualquier novela de González Ledesma y Vazquez Montalbán ... animo a una 2ª parte.

Llegir en cas d'incendi ha dit...

Hola, Modestino. Esta selección se hace en función de las reseñas de nuestro blog (que nació hace un par de años). Esos títulos que comentas son, sin duda, imprescindibles, pero no hay reseñas porque salieron hace taaaaaaaantos años. No obstante, quizá recuperamos novelas de este tipo y opinamos sobre ellas, como si fuera una mirada a nuestros títulos más valiosos. Gracias por opinar y por seguirnos. Un abrazo.